Category: Pop Art
Published on 06 April 2011 Hits: 3411
Print

Η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης επικοινωνεί με τους πελάτες ακόμα και όταν τα στελέχη της εταιρίας δεν βρίσκονται παρόν.  Αντιπροσωπεύει το αντικείμενο εργασιών, το κύρος, την αξιοπιστία, τις ιδιότητες, τη φήμη, τις αξίες και την κουλτούρα της εταιρίας.  Αποτελεί σημαντικό στοιχείο της πώλησης και επίδρασης που έχει το brand στον καταναλωτή.

 

http://stop-infections.net http://treatmentforepilepsy.info

Γιατί να Aλλάξoυμε Λογότυπο;

 

To λογότυπο επικοινωνεί άμεσα την εικόνα μιας εταιρίας.  Ζητούμενο είναι η εικόνα αυτή να είναι σταθερή έτσι ώστε να παραμείνει στη μνήμη της αγοράς και των καταναλωτών.  Άρα η αλλαγή του λογοτύπου είναι επιβεβλημένη μόνο όταν υπάρχει αλλαγή στο τομέα δραστηριότητων μιας εταιρίας με επέκταση ή διεύρυνση των υπηρεσιών της.  Το μίνιμουμ "ζωής" ενός λογοτύπου είναι τα 7-10 χρόνια χωρίς αυτό να αποτελεί κανόνα. Αναμφισβήτητα δεν αλλάζει ποτέ απλά και μόνο για αισθητικούς λόγους.

 

Γραφίστας & Λογότυπο.

 

Ο γραφίστας κατά το σχεδιασμό του λογοτύπου μιας εταιρίας σκοπό έχει να "πει" την ιστορία της εταιρίας με μία εικόνα.  Όσο πιο εύκολα αποτυπώνεται στη μνήμη ένα λογότυπο και εκφράζει άμεσα και δημιουργικά το αντικείμενο εργασιών, τόσο πιο αποτελεσματικός γίνεται ο τρόπος να επικοινωνηθούν οι υπηρεσίες που προσφέρει καθώς και οι αξίες που πρεσβεύει η εταιρία.